Afscheid nemen op turnen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Elisabeth Vosselman - WaarBenJij.nu Afscheid nemen op turnen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Elisabeth Vosselman - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen op turnen

Door: Elisabeth

Blijf op de hoogte en volg Elisabeth

02 November 2013 | Nederland, Breda

Afgelopen week heb ik afscheid genomen op turnen van alle lieve kindjes. Ze hadden allemaal heel erg hun best gedaan om mij iets moois mee te geven!

Aan de hand van een atlas heb ik ze laten zien waar ik naar toe ga en hoe ver dit weg is van Nederland. Oh maar juffrouw, dat zijn maar vijf vingers, dat is toch niet zo ver! Haha, was het maar zo'n feest. Nee het zijn flink wat kilometers hoor.
Ook vertelden ze mij dat ik moet oppassen voor de Amaliamug, wat een heerlijke kinderen zijn het toch!
Kleine Danisha vroeg of dat ze niet met me mee mocht in mijn koffer, ik weeg minder als 35 kg, mag ik dan als handbagage mee?

Met een lach en een traan heb ik ze vaarwel geknuffeld en vertelt dat ik in januari gewoon weer terug kom :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Kameroen

Studietrip naar Kameroen

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2014

Al weer even thuis!

24 December 2013

Weer even bijpraten

08 December 2013

Een grote ommekeer

01 December 2013

Een weekje moeten acclimatiseren.

22 November 2013

De eerste indruk.
Elisabeth

Actief sinds 02 Nov. 2013
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 8171

Voorgaande reizen:

07 November 2013 - 14 Januari 2014

Kameroen

Landen bezocht: