Al weer even thuis! - Reisverslag uit Bamenda, Kameroen van Elisabeth Vosselman - WaarBenJij.nu Al weer even thuis! - Reisverslag uit Bamenda, Kameroen van Elisabeth Vosselman - WaarBenJij.nu

Al weer even thuis!

Blijf op de hoogte en volg Elisabeth

04 Februari 2014 | Kameroen, Bamenda

Hallo iedereen!
Inmiddels ben ik al weer drie weken thuis, maar het zo druk gehad dat ik mijn blog elke keer vergat......
De laatste week Kameroen was een hele bijzondere ervaring. Het was raar om daar alles achter te laten want het was toch een soort van thuis geworden. Maar het reizen was zo ontzettend gaaf! We hebben zoveel gezien en gedaan, maar ook heerlijk gerelaxed aan het strand :)
En toen was het tijd om naar huis te gaan. Na eerst 11 uur op het vliegveld te hebben gezeten en vervolgens ongeveer 10 uur in het vliegtuig te hebben gezeten was het tijd om iedereen weer te zien. Helaas duurde dit iets langer als verwacht want ik moest eerst mijn verdwaalde koffer aangeven als vermist. Echt weer iets voor Afrika om gewoon wat koffers vergeten in te laden in het vliegtuig, maar gelukkig weet ik waar mijn koffer is en komt hij met de volgende vlucht mee naar Brussel en laten ze hem thuis bezorgen! Wat een service allemaal. Toen was het eindelijk tijd om weer met pappa en mamma te knuffelen!! Wat was ik blij dat ze mijn winterjas bij zich hadden want wat had ik het koud! En dan zeggen de mensen hier dat het helemaal nog niet koud is. Afscheid nemen van de meiden was ook heel raar. Het idee dat je niet meer elke dag met elkaar in een huis leeft is niet leuk. Snel naar huis om ook eindelijk mijn broertje weer te zien, want hoewel ik hem af en toe achter het behang wil plakken heb ik hem toch echt wel gemist! Thuis was het huis versierd met allemaal 'Welkom thuis' vlaggetjes en ballonnen en lagen de eerste kaartjes al klaar op de kast. Nu alleen nog het vriendje zien... Gelukkig kwam die 's avonds ook en kon ik weer heerlijk met hem knuffelen! 's Avonds gelijk pakjesavond gehouden,want we hadden natuurlijk souvenirs meegenomen vanuit Kameroen en ook voor mij stonden er nog wat cadeautjes van sinterklaas en kerst. Vervolgens mocht ik weer heerlijk in mijn eigen bedje slapen voor zolang het nog duurt. Ik mocht namelijk gelijk de dag na thuiskomst al gaan tekenen voor ons appartementje, dus zo lang zou ik niet meer in mijn eigen bedje slapen. En daar zitten we nu samen, in ons eigen paleisje!
Als ik nu na deze drukke weken terug kijk heb ik het echt onwijs gaaf gehad in Kameroen. Het was echt een ervaring die ik niet had willen missen! Maar het was echt mijn eigen grenzen opzoeken en er achter te komen dat het heel gaaf is om 1x te doen, maar dat een 2e keer er voor mij niet snel in zal zitten. Ik heb zeker geen spijt gehad, maar het is gewoon niet mijn ding zal ik maar zeggen. Je moet het ervaren hebben om daarover te kunnen oordelen en dit was mijn kans om het te ervaren!

Bedankt allemaal voor het volgen van mijn blog en alle lieve berichtjes die ik gehad heb van jullie!

Liefs, xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Bamenda

Kameroen

Studietrip naar Kameroen

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2014

Al weer even thuis!

24 December 2013

Weer even bijpraten

08 December 2013

Een grote ommekeer

01 December 2013

Een weekje moeten acclimatiseren.

22 November 2013

De eerste indruk.
Elisabeth

Actief sinds 02 Nov. 2013
Verslag gelezen: 2445
Totaal aantal bezoekers 8154

Voorgaande reizen:

07 November 2013 - 14 Januari 2014

Kameroen

Landen bezocht: